28 Şubat 2010 Pazar

Nihayetinde Şubatın Sonu.(...............)

Nihayetinde şubatta bitiyor artık.Şubatla alıp veremediğim yok tabii ama zamanın biran önce akıp geçmesini istiyorum ve hemen toparlanıp okuluma,normal ritunlerime geri dönmek istiyorum.Zaman öle bir kavram ki kimine göre bir dakika bile aylar yıllar gibi geliyor..Önceden hep sabah kalkıp okula gitmek oradan da işe gitmek tekrar eve gelmek benim için sıradan işlerken hayatın nasılda ellerimin arasından akıp gitmiş olduğunu şimdi biraz daha iyi anladım..
İnsan her anına şükür etmeli ve öyle doyasıya yaşamalı ki,bir daha hiç onu yaşamayacakmışcasına...Bana göre hayat ondan nasıl yararlanacağına bağlı..Bazı insanları bu konuda hayata küs veya kör olduğunu varsayıyorum..İnsanın cömertliğine bağlı hayattan zevk almak sen ne kadar veriyorsan hayata o da sana öyle cömert davranıyor ki bütün mucizelerini ayaklarına seriyor..Hep söylerler ya aşk tanrısı, doğa ana, toprak baba,nasıl inandığınıza ve yorumladığınıza bağlı ama hayat bence her saniyesi tatmayı,dolu dolu yaşamayı hak ediyor..
Hep insanları güzel görmüşümdür,bana göre kusurlu insan yok..İnsan öyle muazzam yaratılmıştır ki bence doğa her güne uyanırken insanı kutsayarak adeta bir seranomi şeklinde selamlamaktadır..Hayatın her şeye rağmen çok güzel olduğunu,yaşamaya değer olduğunu düşünüyorum..Ben belkide ona aşığım sevgim senden yaratanım:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder