6 Mart 2010 Cumartesi

20.gün:)))

Öylede böylede ameliyattan sonra 20 günümü rahatlıkla atlattım.Artık bu haftada okuluma başlamayı düşünüyorum.Artık sosyal hayatımı ve arkadaşlarımı özledim(Onlar beni özledi mi ondan şüpheliyim:))Ameliyatı olduğum gün okulum açılmıştı ve bende 3 haftadır okula gidemiyorum.Umuyorum ki hemen toparlar ve vize haftalarına bomba gibi hazırlanırım.
20 gün içinde ne yaptığımı sorarsanız:bir kaç defa doktoruma gittim,dışarıya çıktım arada güzel havalarda,alışverişe gittim,evde dizi,film,oyun derken tatilinde başını yedim.Tatil diyorum çünkü ameliyatımı olup yatmak için bu günleri hayal ediyordum:))
Artık kötü günler geride kaldı güzel günler beni bekliyor.Çekilin yoldan millet ben geliyorummmmmm...:))))))))(Eylemlerim son değildir dewamı gelecektir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder