25 Şubat 2010 Perşembe

11.Gün:))

Günaydın Blog:))
Konuşamadığımdan sana anlatır oldum derdimi,ama seninde sesin çıkmıyor o ayrı tabi..11 gün oldu şaka maka ameliyattan bu yana..Yavaştan konuşmaya başladım(ki:doktorlar daha kendimi zorlamamı istemiyorlar)..her şey şimdilik iyi ama sürekli sıvı gıdalar yemekten mide şelale oluştu 24 saat onun sesini dinliyorum:))..
Günlerim güzel geçiyor sayılır.Yıl içinde izleyemediğim tüm dizilerinin canına okuyorum..Günlük bir sezon bitirir oldum..İzlemiş olduğum diziler:How I Met Your Mother,The Big Bang Theory,Lie to Me,Ghost Whisperer,Lost,Heroes,Flashforward,House M.D,Smallville,Supernatural,One Tree Hill,Merlin ve Spartacus..Deli olduğumu falan düşünebilirsiniz ama hakikatten dizi tutkunuyum..
Yeni başladığım diziler Merlin ve Spartacus..Merlin Biraz daha çocuklarının izleyebileceği bir dizi olsa da yine zevk alıyorum..Spartacus ise tamamen muhteşem bir dizi. Grafikleriyle, sahneleriyle ,tabi oyuncuları da kaliteli, muhakkak izlenmesi gereken bir dizi. Daha filmlere başlamadım ama daha zaman uzun 1 ayımı film,dizi,kitap,müzik gibi şeylerle geçiyorum..Size şunu söyleyebilirim ki diziler ingilizce konuşma,düşünme ve üretme konusunda bana çok yardımcı oluyorlar..Birde dizilerin her birinden yeni duygular,yeni cümleler,yeni fikir akımlarına şahit oluyorum bunlarda bir nebze beni geliştiriyorlar..
Bu zamana kadar iyiydim.İnşallah bundan sonrada böyle devam eder.Daha tam yüzümdeki şişlikler inmiş değil,tam yüzümün ağzımın içini tamamen hissetmiyorum..Sadece katı bir şeyler
yiyeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum..Benden bu kadar kendinize iyi bakın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder