20 Şubat 2010 Cumartesi

Sonunda..:))

Çok merak edilen ne zaman oluyorsun ,olmayacak mısın,doktorlar seninle dalga mı geçiyorlar gibi bütün soru ve sorunları arkada bırakarak nihayetinde ameliyatımı oldum.Çok değişik bir deneyimdi.Daha sonuçlarını tam olarak bilmiyorum.Ama ilk 6 güne göre çok iyi gidiyorum.
İlk gün hastanede ameliyattan sonra uyandığımda kendimi hakikatten kötü hissetmiştim.Nefes alamıyordum.Doktorlar arkamı açarak ciğerlerime doğru vurdular ve yanıma oksijen tüpü getirilmesini istediler.Belkide hayatımda geçirdiğim en kötü anlardan birisiydi.Daha sonrasında kendime tamamen geldiğimde rahat nefes almaya başlamıştım ve her şey yolundaydı.Sonrasında çok öyle acı falan hissetmedim.Çeneme yapılan kesiler den dolayı olsa gerek ama yinede dudak ve dişlerimi hissedebiliyordum.
Şuana kadar iyi gittiğim söylenebilir.Yüzümdeki şişlikler biraz daha inmeye başladı.Aynaya daha çok bakar oldum.Yani sonuçta bir karizmada getireceği belliydi bu ameliyatın:))Sadece şunu anladım ki HAYAT'ta sağlıktan önemli bir şey yok.Şu bir buçuk ay periyodu içinde sadece sıvılarla besleneceğim.Annemin yaptığı bütün yemeklere imrenerek bakıyorum.Kokuları hele çok cezbedici geliyor.Keşke diyorum zamanında her aldığım kaşıkta ve lokmada koklaya koklaya..tadını çıkararak yeseydim diyorum..:))
Sonuç olarak şimdiye kadar herşey iyiye gidiyor.Bu ameliyat hayatımdaki bir çok şeyi değiştireceğe benziyor..Bekleyelim görelim...:))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder